Кошик
579 відгуків
+380 (68) 073-01-30
TurboBike
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Укрпошта післяплата (оплата на відділенні)Вартість доставки від 30 грн. до будь-якого відділення УкрПошти. Доставка від 3 до 6 днів.
  • Доставка кур'єром додомуЗа тарифами Нової Пошти від 85 грн. Доставка від 1 до 3 днів .
  • Магазини RozetkaБезкоштовна доставка до пунктів видачі Rozetka. Доставка від 1 до 5 днів.
  • УкрпоштаВартість доставки від 30 грн. до будь-якого відділення УкрПошти. Доставка від 3 до 6 днів.
  • Нова ПоштаВартість доставки від 50 грн. до будь-якого відділення Нової Пошти. Доставка від 1 до 3 днів.

Способи оплати

  • Пром-оплатаОнлайн оплата на сайті. Покупець додатково оплачує комісію 1% + 5 грн від суми замовлення.
  • ПісляплатаЗверніть увагу, що транспортна компанія "Нова пошта" стягує додатково комісію в розмірі 20 грн. + 2% від суми замовлення за послуги грошового переказу
  • Оплата картоюПокупець може оплачувати комісію залежно від банку обслуговування
  • Післяплата "УкрПошта"Зверніть увагу, що транспортна компанія "УкрПошта" стягує додатково комісію в розмірі 20 грн. + 2% від суми замовлення за послуги грошового переказу

Гарантія:

Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари, крім тих, які можуть обслуговувати тільки офіційні сервісні центри виробників.

Дотримуйтеся цих правил, щоб ми змогли прийняти ваш товар на гарантійний ремонт:

Перевірте та збережіть гарантійний талон під час купівлі. Як зазвичай, у ньому мають бути вказані найменування та серійний номер пристрою (у точності, як на товарі), дата продажу, друк і підпис продавця.
Навіть якщо у вас немає гарантійного талону або він не заповнений, ми зможемо перевірити серійний номер пристрою в нашій базі даних і прийняти на ремонт підтверджений товар. У такому разі гарантійний термін обчислюється з моменту відвантаження товару зі складу (магазина).
Збережіть усі чеки та накладні, які зможуть підтвердити купівлю.
Збережіть повну комплектацію товару. У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для товарів, на яких не передбачений серійний номер, обов'язково потрібна й упаковка.
Перед відправленням на ремонт подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій має бути чистим.

У рекламі (заявка в сервісний центр) детально опишіть усі несправності пристрою. Наші майстри перевіряють тільки те, на що вказав заявник. Пропишіть усі режими, у яких проявляється несправність, а також незвичні звуки, вібрації та наслідки такої роботи.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner